tag:blogger.com,1999:blog-1557078359148424774.post6817728209290474629..comments2022-11-10T12:10:41.414+02:00Comments on Γυρίζω...: Ένας βάτραχος αλλιώτικοςΕκείνοςhttp://www.blogger.com/profile/04625789496942627198noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1557078359148424774.post-79053784168155884542011-07-07T12:51:05.365+03:002011-07-07T12:51:05.365+03:00Με τα αυτοκίνητα δεν τα πάω και πολύ καλά. Όταν μπ...Με τα αυτοκίνητα δεν τα πάω και πολύ καλά. Όταν μπορώ να αποφύγω να πάω κάπου με το αυτοκίνητο το κάνω με μεγάλη χαρά. Αναγνωρίζω όμως ότι υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που η αξία τους είναι παραπάνω από χρηστική. Το DS είναι ένα από αυτά. Εκτός από πολύ όμορφο αυτοκίνητο ήταν και πολύ πρωτοπόρο τεχνολογικά. Και μόνο οτι υπάρχουν ανά τον κόσμο τόσες λέσχες "φίλων του βατράχου", ενός αυτοκινήτου που σταμάτησε να κατασκευάζεται 4 δεκαετίες πριν, λέει πολλά...Εκείνοςhttp://www.blogger.com/profile/04625789496942627198noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1557078359148424774.post-46188865899915377732010-07-07T20:19:56.302+03:002010-07-07T20:19:56.302+03:00Με τα αυτοκίνητα δεν τα πάω και πολύ καλά. Όταν μπ...Με τα αυτοκίνητα δεν τα πάω και πολύ καλά. Όταν μπορώ να αποφύγω να πάω κάπου με το αυτοκίνητο το κάνω με μεγάλη χαρά. Αναγνωρίζω όμως ότι υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που η αξία τους είναι παραπάνω από χρηστική. Το DS είναι ένα από αυτά. Εκτός από πολύ όμορφο αυτοκίνητο ήταν και πολύ πρωτοπόρο τεχνολογικά. Και μόνο οτι υπάρχουν ανά τον κόσμο τόσες λέσχες "φίλων του βατράχου", ενός αυτοκινήτου που σταμάτησε να κατασκευάζεται 4 δεκαετίες πριν, λέει πολλά...Εκείνοςhttps://www.blogger.com/profile/04625789496942627198noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1557078359148424774.post-11793232281852254182010-07-07T17:26:24.377+03:002010-07-07T17:26:24.377+03:00Όταν ήμουν 13 ετών (1964) εργαζόμουν ως υπάλληλος ...Όταν ήμουν 13 ετών (1964) εργαζόμουν ως υπάλληλος σ’ ένα κατάστημα υαλικών στο Κολωνάκι. Το αφεντικό μου ονομαζόταν Αριστόβουλος Αλεξανδράκης και ήταν αδελφός του Αλέξανδρου Αλεξανδράκη (Αθήνα 1913 - Αθήνα 1968) ζωγράφος του έπους του 40. Τι σχέση όμως έχουν όλα αυτά με τον χλιδάτο-άνετο βάτραχο της Citroen; Απλά τότε για πρώτη φορά, σαν νέος, μπήκα σ’ ένα τέτοιο αμάξι, το αμάξι του αφεντικού μου, ο οποίος παραιπιπτόντως ήταν εξαιρετικός άνθρωπος, και εντυπωσιάστηκα τόσο πολύ που έκανα τα γνωστά παιδικά όνειρα, δηλαδή να δουλέψω σκληρά, να κερδίσω αρκετά χρήματα και όταν πάρω δίπλωμα οδήγησης να πάρω έναν τέτοιο βάτραχο. Τελικά έμεινε όνειρο, πήρα το νεότερο αδελφό του το Citroen GSA, αφού αρχικά είχα πάρει τον ηρωϊκό γερμανικό σκαραβαίο. Αξέχαστα χρόνια της πάλαι ποτέ νιότης μου.Scorpion49https://www.blogger.com/profile/13114222171749390416noreply@blogger.com