2.7.10

Το Αιγαίο από απέναντι...

(Το λιμάνι του Τσεσμέ, Τουρκία)

Μικρή με βάζαν ποιήματα να πω με την ποδιά
μα εγώ με τα χτυπήματα που είχα στην καρδιά
με τον εχθρό τα λέω...

Πολλοί με κατακτήσανε, δεν είσαι μόνο εσύ.
Το σώμα μου αποκτήσανε κι είδαν θαλασσί
το πρώτο Εγώ το Αιγαίο.

Μια κορδέλα περασμένη τριγύρω απ' τον ώμο μου λοξά,
σ' ένα βράχο ανεβασμένη "Πατρίδα ο νους μου" φώναξα.

Αχ ψυχή μου εσύ γοργόνα αν ζει τη ρωτούσες ,γέλαγα.
Πιασ' του πεύκου μια βελόνα να παίξει ο δίσκος πέλαγα.

Εγώ δεν έχω μέγα ανάστημα
μα από το Αλφα ως το Ωμέγα προσκυνώ το διάστημα.

Μεταποιώ το "θα" σε θάλασσα 
κι απ' τ' αλμυρό πιο τολμηρό το πρώτο Εγώ το Αιγαίο.

Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου 

με αφορμή το χθεσινό άρθρο της Ελευθεροτυπίας:
«Μήνυμα» από την Τουρκία για την υφαλοκρηπίδα

8 σχόλια:

Ένα Λουλούδι Στην Ταράτσα είπε...

Όχι μόνο ένα αλλά πολλά λεπτά αφιέρωσα στο blog σου.Σ΄ ευχαριστώ για την πρόσκληση. Θα ξαναπεράσω.

Εκείνος είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου. Να' σαι καλά.

ΕΦΗ είπε...

Είμαι από τη Σάμο.Το σπίτι του παππού μου είναι σ' ένα ορεινό χωριό τους Κουμαραδαίους.Απ' το μπαλκόνι βλέπω καθαρά τα παράλια της Τουρκίας. Πόσο κοντά μας είναι αυτός ο λαός και πόσα "έτη φωτός" μακρυά στο "κόσμο" τους!

Εκείνος είπε...

@ΕΦΗ: Και σκέψου ότι σε γενικές γραμμές οι κάτοικοι στα παράλια και στην Πόλη, είναι πολύ πιο "κοντά" στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη. Οι διαφορές γίνονται πολύ εντονότερες όταν κάποιος ταξιδέψει στην ενδοχώρα.

Scorpion49 είπε...

Το ζηλευτό Αιγαίο Πέλαγος με τα πανέμορφα νησιά του!! Ας μου επιτρέψουν οι ευγενικοί αναγνώστες ότι οι λαοί από μόνοι τους δεν επιθυμούν τις συγκρούσεις. Μεταξύ τους έχουν να ανταλλάξουν πολλά χρήσιμα πράγματα που θα τους βοηθήσουν να αισθανθούν την αγάπη και το θαυμασμό ο ένας για τον άλλο, απλά δεν είναι ελεύθεροι να το πράξουν.

Εκείνος είπε...

Eυτυχώς, Scorpion49, έχουμε αρχίσει και το καταλαβαίνουμε αυτό σιγά σιγά. Προσωπικά, όποτε έχει τύχει να βρεθώ στην Τουρκία είδα πολύ φιλικές αντιδράσεις στο άκουσμα οτι είμαι Έλληνας. Στην ανατολική Τουρκία βέβαια τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά (όπως λέω και παραπάνω) αλλά όχι οτι θα αντιμετωπίσει κάποιος αν πάει πρόβλημα.

Scorpion49 είπε...

Το ζηλευτό Αιγαίο Πέλαγος με τα πανέμορφα νησιά του!! Ας μου επιτρέψουν οι ευγενικοί αναγνώστες ότι οι λαοί από μόνοι τους δεν επιθυμούν τις συγκρούσεις. Μεταξύ τους έχουν να ανταλλάξουν πολλά χρήσιμα πράγματα που θα τους βοηθήσουν να αισθανθούν την αγάπη και το θαυμασμό ο ένας για τον άλλο, απλά δεν είναι ελεύθεροι να το πράξουν.

Εκείνος είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου. Να' σαι καλά.

Δημοσίευση σχολίου